آموزش نصب و ثبت نام در نرم افزار تلگرام

نصب تلگرام،دانلود تلگرام،ثبت نام تلگرام

نرم افزار تلگرام از محبوب ترین پیام رسان ها در ایران می باشد که با امکانات متنوع خود روز به روز در حال پیشرفت است و در حال حاضر در کشور ما چند ده میلیون نصب دارد که رقم بسیار بالایی است. در این پست از سایت نکست ممبر به نحوه دانلود تلگرام و آموزش کامل نصب نرم افزار telegram و ثبت نام ( ایجاد اکانت در تلگرام) می پردازیم.

آموزش نصب و ثبت نام در نرم افزار تلگرام

آموزش نصب و ثبت نام در نرم افزار تلگرام

برای ثبت نام در تلگرام کافی است بعد از اجرای برنامه، شماره‌ی خود را بدون عدد 0 وارد کنید (۹۸۹۱۲۳۴۵۶۷۸۹+) تا پیامکی حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال شود. بعد از وارد کردن کد دریافتی، ثبت نام شما انجام خواهد شد و از شما برای نام و نام خانوادگی سؤال می‌شود که می‌توانید آن‌ها را مطابق میل خود به‌صورت کامل یا مخفف وارد کنید. همچنین تصویر پروفایل شما در همان ابتدا قابل تنظیم خواهد بود که البته این مورد را بعدا نیز میتوانید انجام دهید. بعد از مشخص کردن این موارد، وارد محیط اصلی تلگرام خواهید شد که در ابتدا خالی خواهد بود. بعد از ورود اولیه باید چند دقیقه منتظر بمانید تا تلگرام شماره تلفن‌های شما را بررسی و افرادی که در تلگرام عضو هستند، به بخش Contact های شما اضافه کند.

دقت داشته باشید اگر در هنگام وارد کردن شماره، اکانت شما در دستگاه دیگری آماده به کار باشد، کد ارسالی ابتدا بصورت پیام تلگرام به دستگاه دیگر ارسال خواهد شد نه بصورت پیامک! بنابراین اگر در دریافت کد با تأخیر مواجه شدید، ممکن است چنین موضوعی برای شما پیش آمده باشد. برای حل این موضوع کافی است گزینه‌ی Send VIA SMS را انتخاب کنید تا کد بصورت پیامک برای شما ارسال شود.

مشکلات احتمالی ثبت نام در نرم افزار تلگرام

مشکلاتی که در این بخش ممکن است تجربه کنید، عدم دریافت کد یا عدم قبول شماره از سوی تلگرام است. در صورتی که کد را دریافت نکردید، تلگرام بعد از ۲ دقیقه با شما تماس خواهد گرفت تا بصورت صوتی کد را برای شما بخواند. اگر بعد از وارد کردن شماره‌ ای با خطا مواجه شدید نیز به این معنا است که شماره‌ی مورد نظر از سوی تلگرام بلاک شده است. این مورد یا به‌صورت موقت (اگر کد ارسالی را چندین مرتبه اشتباه وارد کنید) یا به‌صورت دائم (معمولا برای شماره‌های مجازی) رخ خواهد داد.

 

بعد از ثبت نام در تلگرام، میتوانید کانالی ایجاد کنید و افزایش ممبر کانال خود را به تیم حرفه ای ما بسپارید 🙂

تیم افزایش ممبر فیک و واقعی نکست ممبر