آموزش حذف پیام های ارسال شده در تلگرام

آموزش حذف پیام های ارسال شده در تلگرام

آموزش حذف پیام های ارسال شده در تلگرام – تلگرام چندی پیش قابلیت حذف پیام ارسال شده را به اپلیکیشن پیام رسان خود اضافه کرد. اما چگونه میتوان از این قابلیت استفاده کرد؟ در این مقاله از نکست ممبر قصد داریم که به آموزش نحوه حذف پیام ارسال شده در تلگرام بپردازیم.

مطمئنا برای شما هم بارها پیش آمده است که پیام یا استیکری را به‌ اشتباه برای شخصی ارسال کنید یا بعد از گذشت چند دقیقه از ارسال یک پیام و قبل از خوانده شدن آن، از کار خود پشیمان شوید. با استفاده از امکان ادیت پیام‌ها این مشکل برطرف خواهد شد و می‌توانید در صورت ارسال یک پیام اشتباه یا پشیمان شدن از ارسال آن، با ویرایش پیام مورد نظر آن را تغییر دهید.

خوشبختانه در نسخه‌ی ۳.۱۶ سرانجام این امکان به تلگرام اضافه شد و قادر خواهید بود پیام‌ها، استیکرها و فایل‌های مختلف را حتی پس از ارسال (تا ۲ روز) حذف کنید؛ به‌طوری که پیام مورد نظر از گوشی شخص مقابل نیز به‌طور کامل پاک شود و نوتیفیکیشنی در گوشی او باقی نماند. این امکان چه برای پیام‌های Seen شده و چه نشده قابل انجام خواهد بود.

آموزش حذف پیام های ارسال شده در تلگرام

برای این امر کافی است روی پیام، استیکر یا فایل مورد نظر لمس و سپس گزینه‌ی Delete را انتخاب کنید. دقت داشته باشید بعد از انجام این کار، پنجره‌ای نمایش داده خواهد شد که در آن گزینه‌ای با عنوان Delete FOR وجود دارد. برای آنکه پیام مورد نظر برای شخص مقابل نیز حذف شود و دیگر قابل نمایش نباشد، باید این گزینه را فعال و سپس حذف پیام را تأیید کنید.

 

کاری از تیم افزایش ممبر نکست ممبر