تبدیل گروه معمولی به سوپرگروه در تلگرام Telegram

تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه در تلگرام Telegram

تبدیل گروه معمولی به سوپرگروه در تلگرام Telegram -گروه ها در تلگرام به دو نوع گروه معمولی و سوپرگروه (Supergroup) ساخته میشوند. ما در این پست از سایت نکست ممبر نحوه ایجاد سوپر گروه و تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه را به شما عزیزان آموزش دهیم. با ما همراه باشید.

پیش از این در مقاله “آموزش ساخت گروه تلگرام در نسخه‌های اندروید و iOS“ نحوه ایجاد یک گروه در پیام رسان تلگرام را به شما عزیزان آموزش دادیم. اما گروه های تلگرام دو نوع مختلف هستند که به ترتیب گروه معمولی و سوپر گروه نامیده می‌شوند. گروهی که با طی کردن مراحل شرح داده شده در مقاله مذکور ایجاد می‌کنید یک گروه معمولی است. بنابراین شاید این سوال در ذهنتان ایجاد شود که چگونه می‌توانیم یک سوپر گروه بسازیم یا گروه معمولی خود را به سوپر گروه تلگرام تبدیل کنیم؟

نحوه تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه در تلگرام

تبدیل گروه معمولی به سوپر گروه به سادگی انجام می‌شود. برای این کار کافیست که مراحل زیر را طی کنید:

  • برنامه تلگرام را اجرا کنید.
  • به گروه معمولی مورد نظرتان مراجعه کنید.
  • نام گروه را لمس کنید تا صفحه تنظیمات آن و لیست اعضای گروه نمایان شود.
  • با استفاده از آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه به منوی تنظیمات گروه دسترسی یابید.
  • گزینه Convert to supergroup را انتخاب کنید.
  • باز هم گزینه Covert to supergroup را لمس کنید.
  • گزینه OK را در پنجره پاپ آپ نمایان شده انتخاب کنید.

به همین سادگی توانستید یک گروه معمولی تلگرام را به سوپر گروه تبدیل کنید. اگر گروهی در تلگرام ندارید تا آن را به سوپر گروه تبدیل کنید باید ابتدا مراحل مربوط به ساخت یک گروه جدید را طی نمایید و سپس به کمک مراحل بالا آن گروه معمولی را به سوپر گروه تلگرام تبدیل کنید.

 

نکته مهم :

پس از ایجاد گروه در تلگرام و ارتقای آن به سوپرگروه، یکی از دغدغه های اساسی مدیران گروه ها، افزایش اعضای گروه می باشد. نگران نباشید 🙂 تیم نکست ممبر اعضای گروه شما را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به صورت فیک و واقعی افزایش میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

خرید ممبر فیک و واقعی گروه تلگرام