ترفند مخفی کردن کانال و گروه در تلگرام

ترفند مخفی کردن کانال و گروه در تلگرام – به کمک این ترفند اگر شخص دیگری از کامپیوتر شما استفاده کند و تلگرام شما را باز کند نمیتواند به محض باز کردن تلگرام، تمامی گروه ها و کانال‌هایی که در آنها عضو هستید را مشاهده کند. در این پست از سایت نکست ممبر به آموزش این ترفند جالب می پردازیم.

ترفند مخفی کردن کانال و گروه در تلگرام دسکتاپ

یکی از قابلیت هایی که تلگرام دسکتاپ دارد، مخفی کردن گروه و کانال است.

برای مخفی کردن گروه و کانال‌ در نسخه دسکتاپ تلگرام، ابتدا باید گروه و یا کانال مورد نظر را به حالت بی صدا یا MUTE درآورید. برای این کار وارد کانال شوید و در پایین صفحه کانال، بر روی گزینه Mute کلیک کنید. همان طور که می‌دانید با Mute کردن یک کانال، وقتی پیام جدیدی در کانال قرار داده شود، به شما اعلانی داده نمی‌شود.

در مرحله بعد برای انجام ترفند مخفی کردن گروه یا کانال، باید به قسمت تنظیمات تلگرام بروید. در قسمت Settings، عبارت Workmode را تایپ کنید.

حالا برای شما پیغام Enable Work Mode نمایش داده می‌شود. این پیغام را تأیید کنید و بر روی OK کلیک کنید.

پس از بسته شدن و باز شدن مجدد تلگرام، گروه های مورد نظر در لیست سمت چپ نمایش داده نمی‌شود. اما گزینه‌ای در بالای لیست به نام Show all chates ایجاد شده که با کلیک بر روی آن می‌توانید گروه‌ها را مخفی کنید و یا نمایش دهید.

حال اگر بخواهید حالت مخفی کردن گروه و کانال‌ را حذف کنید و به حالت اولیه برگردید، باید همین مراحل را مجددا تکرار کنید. یعنی وارد تنظیمات شوید و همان عبارت قبلی را تایپ کنید. پس از باز شدن مجدد تلگرام، گروه ها و کانال‌ها در لیست چت‌ها، نمایش داده می‌شوند.

ترفند مخفی کردن کانال و گروه در تلگرام موبایل

برای مخفی کردن کانال و گروه در موبایل، می توانید از نرم افزار موبوگرام استفاده کنید.

 

گردآوری: تیم افزایش ممبر “نکست ممبر”