ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟

ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟

ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟ – ریپورت اسپم تلگرام سیستمی کاربردی برای مبارزه با مزاحمت ها می باشد که فرد ریپورت به افراد غیرمخاطبین خود نمی تواند پیام بفرستد. فرد ریپورت علاوه بر ارسال پیام به افراد ناشناس، دارای محدودیت های دیگری نیز می شود که به اصطلاح ریپ چت معروف است.

اگر میخواهید بیشتر درباره ریپورت چت تلگرام بدانید، این پست اختصاصی از سایت نکست ممبر را مطالعه کنید.

وقتی شما در پیام رسان تلگرام توسط تعدادی از کاربران بلاک می شوید و یا از طرف شخصی ناشناس (غیرمخاطب) که شما برای اولین بار به او پیام داده اید Report Spam می شوید محدودیت ها برای اکانت شما از طرف تلگرام لحاظ می شود. از جمله این محدودیت ها می توان به عدم توانایی در ایجاد کانال و گروه، عدم توانایی در ارسال به پیام به افراد ناشناس اشاره کرد. برای رهایی از ریپورت اسپم تلگرام راه هایی وجود دارد که قبلا در مقاله ای رفع ریپورت اسپم را به صورت کامل و به همراه تصاویر آموزش دادیم.

اما به تازگی نوع جدیدی محدودیت برای افراد ریپورت اسپم در تلگرام بوجود آمده است که به ریپورت چت معروف است. در ادامه همین پست به طور کامل این موضوع را شرح می دهیم.

ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟

ریپورت چت تلگرام چیست؟ چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟

ریپورت چت تلگرام چیست؟

در تلگرام نوعی ریپورت اسپم وجود دارد که فرد اگر در زمان کوتاهی تعداد پیام های زیادی در گروه و یا چت ارسال کند از طرف تلگرام به عنوان اسپمر شناخته می شود، به اصطلاح ریپورت چت موقتی می شود.

فردی که ریپورت چت شده باشد در چت های خصوصی و حتی گروه ها و ربات ها هم نمی تواند پیام بفرستد. در این حالت شما قادر به مشاهده پست های گروه ها، کانال ها و پی وی ها هستید ولی توانایی پاسخ و ارسال پیام ندارید.

این محدودیت به صورت موقتی است و از 1 دقیقه تا 1 ساعت طول می کشد. در هر 24 ساعت اگر بار اول باشد، 1 دقیقه محدود میشوید ولی دفعات بعدی زمان بیشتری محدود خواهید شد. حداکثر محدودیت تا 1 ساعت می باشد.

چطور بفهمیم ریپ چت شدیم؟

شما وقتی در تلگرام اقدام به ارسال پیام می کنید، بدون هیچ اطلاعی در کنار پیام شما به جای تیک (یعنی ارسال موفق) یک علامت دایره ای مشاهده میکنید و هر چقدر پیام بفرستید فرقی نمیکند. به این محدودیت ریپ چت میگویند. اکثرا افرادی که در زمان کم سریع چت می کنند دچار این مشکل می شوند.

راه حل و رهایی از ریپ چت چیست؟

درواقع چون این محدودیت موقتی هست کار خاصی نیاز نیست انجام دهید. پس از گذشت چند دقیقه ( حداکثر 60 دقیقه) از ریپورت چت تلگرام آزاد خواهید شد و به راحتی پیام ارسال کنید. فقط مراقب باشید باز هم دچار ریپ چت نشوید چون ممکن است تلگرام به آی پی شما حساس شود و بیشتر دچار ریپورت شوید!

ریپورت چت برای ربات ها

همانطور که برای اشخاص ریپ چت وجود دارد، برای ربات ها نیاز همین قضیه صدق میکند. ربات ها در هر 5 دقیقه قادر به ارسال 39 پیام هستند اگر بیش از ارسال کنند به مدت 5 دقیقه ریپورت چت میشوند و بعد از 5 دقیقه مجددا میتوانند پیام ارسال کنند. اگر ربات دارید این مورد را طوری تنظیم کنید که در هر 5 دقیقه از 39 پیام بیشتر ارسال نکند، درواقع وقفه زمانی بگذارید تا از طرف تلگرام به عنوان اسپمر شناسایی نشوید.

 

این مطلب تا چه اندازه برای شما مفید بود؟ منتظر نظرات شما هستیم : )

این پست آموزشی توسط تیم نکست ممبر به صورت اختصاصی نوشته شده است. لطفا دوستانی که مایل به بازنشر این مطلب هستند، حتما به همراه لینک ما نشر دهند!

تیم افزایش ممبر واقعی و فیک کانال و گروه تلگرام | NEXT-MEMBER.COM