سوپرگروه تلگرام با گروه معمولی چه تفاوتی دارد؟

سوپرگروه تلگرام با گروه معمولی چه تفاوتی دارد؟

سوپرگروه تلگرام با گروه معمولی چه تفاوتی دارد؟ – گروه (Group) در تلگرام، امکانی است که می‌توانید از طریق آن، به‌راحتی یک اجتماع ۲۰۰ نفری تشکیل دهید و به تعامل با یکدیگر بپردازید. امکان ارسال فایل و پاسخ بر روی پیام‌های شخصی افراد، همچنین ارسال پیام صوتی از ویژگی‌های گروه است. در ادامه تفاوت سوپرگروه و گروه معمولی را بررسی میکنیم.

تفاوت سوپرگروه تلگرام با گروه معمولی

در گروه معمولی هر یک از اعضا قادر به تغییر نام گروه، تغییر عکس گروه و همچنین اضافه کردن اعضای جدید به آن خواهند بود. پس از ساخت گروه در تلگرام اگر قصد ساخت گروهی با عضوهای زیاد دارید و برای مثال می‌خواهید یک گروه 75000 نفره راه‌اندازی کنید، نیاز به سوپرگروه خواهید داشت. سوپرگروه به‌طور مجزا قابل ساخت نیست، بلکه باید بعد از ساخت یک گروه با مراجعه به تنظیمات، آن را تبدیل به Super Group کنید.

زمانی که یک گروه، به اندازه‌ی ۲۰۰ نفر برسد، شما می‌توانید با استفاده از امکانات تلگرام، گروه را به سوپرگروه (Supergroup) ارتقا دهید. زمانی که گروه تبدیل به سوپرگروه شود، می‌توان تعداد کاربران را تا 75.000 نفر افزایش داد. همچنین سوپر گروه تلگرام از تاریخچه یکپارچه (Unified History) بهره می‌برد، اگر مدیر گروه، پیامی را در سوپرگروه پاک کند، دیگر اعضا نیز نمی‌توانند آن را مشاهده کنند. تمام کاربران امکان ارسال مطالب در سوپرگروه را خواهند داشت. قابلیت پین یا سنجاق کردن پیام‌های مهم به بخش فوقانی صفحه هم از دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد یک سوپر گروه تلگرام است. بنابراین کاملا مشخص است که سوپر گروه تلگرام تجربه‌ای حرفه‌ای را در اختیارتان قرار می‌دهد، اما برای گفتگوهای معمولی خانوادگی و غیره می‌توانید به همان گروه معمولی بسنده کنید.

در گروه و سوپرگروه، امکان تعامل دو طرفه وجود دارد، اما وقتی بخواهید طی یک ارتباط یک طرفه، با کاربران در تماس باشید می‌توانید از امکان کانال (Channel) استفاده کنید. تعداد اعضای کانال نامحدود است و می‌توانید با لینک عضویت مستقیم، افراد را به کانال فراخوانی کنید. مدیر کانال، تنها قادر است به‌طور دستی تا ۲۰۰ کاربر را به کانال بیفزاید و بقیه‌ی اعضا باید با لینک عضویت وارد کانال شوند. ارسال هر گونه فایل در کانال توسط ادمین اصلی و مدیر‌های تراز دوم، فراهم است. هر گونه پیامی که بعد از ارسال از کانال پاک شود برای مدیر ارشد، دیگر مدیران و کاربران غیرقابل‌ نمایش خواهد بود.

 

نکته مهم :

پس از ایجاد گروه و سوپرگروه در تلگرام، یکی از دغدغه های اساسی مدیران گروه ها، افزایش اعضای گروه می باشد. نگران نباشید 🙂 تیم نکست ممبر اعضای گروه شما را با بهترین کیفیت و کمترین قیمت به صورت فیک و واقعی افزایش میدهد. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه زیر مراجعه کنید.

خرید ممبر فیک و واقعی گروه تلگرام